Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 10. huhtikuuta 2014

Messuvalmisteluja, pääsiäismarkkinat, askartelukirppis

Mun piti olla tänään oikein ahkera heti aamusta. Taas siinä kävi niin, että haaveeksi jäi...
Viikon alussa sain ulkona ollessani niin pahan allergiakohtauksen, että siitä toipuminen takkuaa edelleen. Viime yönä meinasin jo kahdesti lähteä Acutaan (sairaalan päivystykseen) kun kurkku meinaa turvota umpeen.
Aamulla kuumetta, nenä tukossa, kurkku turvoksissa, silmät kuin tomaatit, joten päätin nukkua tän päivän!

Melkein onnistuinkin, mutta koska olen luvannut huomenna mennä Helsinkiin Messukeskukseen Taika-lehden osastolle demoamaan niin onhan sitä pakattava. Olen nyt pakannut korujani ja telineen. Sit piti tehdä kortteja puolivalmiiksi, mutta kun en osaa niin kuusi valmista lähtee mukaan. Voihan niiden tekotapaa siellä esitellä.
Mulla on joka kerta ollut liikaa tavaraa mukanani tuolla messuilla.
Nyt päätin, että mukaan lähtee vain valmiit kortit, korut ja muutamia keskeneräisiä pääsiäistageja.

omat vahingot vähäiset näitä tehdessä, lempi t-paidassa saksilla leikattu palkeenkieli

Kaverit menee viikonlopuksi Jyväskylään Toivolan pihan pääsiäismarkkinoille. Piti myös sinne tehdä tuotteita mukaan, mutta tää kunto petti, niin unohdetaan koko juttu.

Lauantaina on Paperilohikäärmeen uudessa liikkeessä askartelukirppis, mitään en ole vielä pakannut, jää väkisinkin lauantaiaamuun.
Ei ole ihan mun viikkoni, mutta näitähän tulee ja menee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti